Ціннісно-смислові орієнтації змісту предметів гуманітарного циклу в контексті підручникотворення
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3794/
|
|
Title |
Ціннісно-смислові орієнтації змісту предметів гуманітарного циклу в контексті підручникотворення
|
|
Creator |
Косянчук, Сергій Володимирович
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
|
|
Description |
Зміст предметів гуманітарного циклу старшої школи, про відповідне ціннісно-смислове навантаження, а також про фундаменталізацію освіти. Акцентується увага на навчальних програмах, підручниках і посібниках, зміст яких має бути спрямованим на формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників.
The article tells about the subjects content of humanitarian cycle of the high school wich are conformity of the value-sense load and also it tells about fundamentalization of the education. The focus is on the learning curricula textbooks and manuals which contents should be aimed at building of the value-sense orientations of the high school students. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3794/1/1_18.pdf
- Косянчук, Сергій Володимирович (2012) Ціннісно-смислові орієнтації змісту предметів гуманітарного циклу в контексті підручникотворення Проблеми сучасного підручника (12). pp. 124-132. |
|