Роль і значення навчального тексту підручника у розвитку пошуково-дослідницької компетентності старшокласників
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3317/
|
|
Title |
Роль і значення навчального тексту підручника у розвитку пошуково-дослідницької компетентності старшокласників
|
|
Creator |
Бондар, Світлана Пилипівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method 37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті розглянуто проблеми удосконалення підручника як засобу формування ключових компетентностей, зокрема, зосереджено увагу на розвитку пошуково-дослідницької компетентності. Досліджено вимоги до навчальних текстів з реалізації управлінської функції підручника в аспекті розвитку пошуково-дослідницької компетентності старшокласників.
The article deals with the improvement of the textbook as a means of molding key competence. In particular, it focuses on the development of research competence. It envisages the requirements for training texts in implementing the administrative function of the textbook in terms of developing research competence of senior pupils. В статье рассмотрено проблемы усовершенствования учебника как средства формирования ключевых компетентностей, в частности, внимание сосредоточено на развитии поисково-исследовательской компетенции. Исследовано требования к учебным текстам по реализации управленческой функции учебника в аспекте развития поисково-исследовательской компетентности старшеклассников. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3317/1/2012_PSP_BSP.pdf
Бондар, Світлана Пилипівна (2012) Роль і значення навчального тексту підручника у розвитку пошуково-дослідницької компетентності старшокласників Проблеми сучасного підручника, 1 (12). pp. 24-32. ISSN ISBN 978-966-644-248-5 |
|