Електронна бібліотека НАПН України
- » Становлення вітчизняної дидактики фізики у контексті розвитку академічної фізичної освіти
- » Особливості розробки та використання комп'ютерного дидактичного забезпечення навчання...
- » Невідомі імена в історії вітчизняної методичної думки: внесок Федора Вишиваного у...
- » Особистість вченого у розвитку методичної науки: Олександр Бабенко – фундатор дидактики...
- » Науково-педагогічні видання кінця XIX – початку XX ст. як джерела вивчення історії...
- » Проблеми мови шкільних підручників у психолого-педагогічних дослідженнях
- » Лінгвістичні особливості шкільного підручника з математики
- » Деякі особливості програмної реалізації методів експериментальної ідентифікації...
- » Особливості комп'ютерного моделювання в соціально-гуманітарних науках
- » Систематичне навчання моделюванню в підготовці майбутнього вчителя
- » Модель мобільного навчання в середній та вищій школі
- » Наукові засади розвитку професійної освіти і навчання в сучасних умовах
- » Деякі психологічні передумови соціально-політичних рішень
- » Уміння вчитися – ключова компетентність учнівської молоді сучасного інформаційного...
- » Соціальне становлення особистості у позашкільних навчальних закладах: концептуальні...
- » Формування соціальної компетентності старших підлітків у технічних гуртках засобами...
- » Застосування хмарних технологій у процесі проектування ІТ-інфраструктури ВНЗ
- » Cамооцінка особистісних якостей - як чинник професійного становлення.
- » Підручник як складова дослідницького навчального середовища
- » Лінгвосеміотичні особливості сучасного дискурсу в контексті охорони здоров'я учнівської...
- » Звіт про науково-дослідну роботу "Методика використання інформаційно-цифрових...
- » Енергоефективність у професійній підготовці майбутніх фахівців будівельного профілю
- » Особливості застосування особистісного підходу в допрофесійній підготовці вихованців...
- » Психологічні передумови розвитку самооцінки особистісних якостей у сучасного фахівця.
- » Дидактичні підходи до відбору і структурування змісту професійно-технічної освіти