Record Details

Систематичне навчання моделюванню в підготовці майбутнього вчителя

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/107036/
 
Title Систематичне навчання моделюванню в підготовці майбутнього вчителя
Systematic training simulation in training future teachers
 
Creator Семеріков, С.О.
Теплицький, І.О.
Поліщук, О.П.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Традиційно в педагогічних ВНЗ комп'ютерне моделювання вивчається на п'ятому курсі як своєрідний підсумок навчання інформатики. Перехід до двоступеневої освіти бакалавр–магістр призводить до того, що колишній п’ятий курс за планом підготовки спеціаліста подвійних спеціальностей “Математика та основи інформатики”, “Фізика та основи інформатики” стає першим курсом магістерської підготовки відповідних моноспеціальностей, в яких моделювання як навчальна дисципліна може просто зникнути.
Traditionally pedagogical university computer modeling study on the fifth rate as a kind of summary of learning science. The transition to a two-stage Bachelor-Master leads to the former fifth year plan specialist training double specialties "Mathematics and the foundation", "Physics and the foundation" is the first Master training course relevant monospetsialnostey in which simulation as a training course may just disappear.
 
Publisher КДПУ
 
Date 2006
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/107036/1/%D0%A1%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%95%D0%9C%D0%90%D0%A2%D0%98%D0%A7%D0%9D%D0%95%20%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%9C%D0%9E%D0%94%D0%95%D0%9B%D0%AE%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AE.pdf
- Семеріков, С.О., Теплицький, І.О. and Поліщук, О.П. (2006) Systematic training simulation in training future teachers In: Комп’ютерне моделювання в освіті: матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару КДПУ, м. Кривий Ріг, Україна. ISBN ISBN 966-8413-23-7