Дидактичні підходи до відбору і структурування змісту професійно-технічної освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4380/
|
|
Title |
Дидактичні підходи до відбору і структурування змісту професійно-технічної освіти
|
|
Creator |
Радкевич, В.О.
|
|
Subject |
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
|
|
Description |
У статті обґрунтовано традиційні та інноваційні дидактичні підходи до формування змісту професійно-технічної освіти: знаннєво орієнтований, особистісно орієнтований, діяльнісно розвивальний, компетентнісний, культурологічний.
В статье обоснованы традиционные и инновационные дидактические подходы к формированию содержания профессионально-технического образования: знание ориентированный, личностно ориентированный, деятельностно развивающий, компетентностный, культурологический. |
|
Publisher |
Вінниця
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4380/1/%D0%94%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8.pdf
- Радкевич, В.О. (2010) Дидактичні підходи до відбору і структурування змісту професійно-технічної освіти Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми, 1 (1). pp. 71-77. |
|