Record Details

Дидактичні підходи до відбору і структурування змісту професійно-технічної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4380/
 
Title Дидактичні підходи до відбору і структурування змісту професійно-технічної освіти
 
Creator Радкевич, В.О.
 
Subject 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті обґрунтовано традиційні та інноваційні дидактичні підходи до формування змісту професійно-технічної освіти: знаннєво орієнтований, особистісно орієнтований, діяльнісно розвивальний, компетентнісний, культурологічний.
В статье обоснованы традиционные и инновационные дидактические подходы к формированию содержания профессионально-технического образования: знание ориентированный, личностно ориентированный, деятельностно развивающий, компетентностный, культурологический.
 
Publisher Вінниця
 
Date 2010
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4380/1/%D0%94%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8.pdf
- Радкевич, В.О. (2010) Дидактичні підходи до відбору і структурування змісту професійно-технічної освіти Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми, 1 (1). pp. 71-77.