Електронна бібліотека НАПН України
- » Перспективи застосування хмарних технологій як засобу фундаменталізації навчання...
- » Математичне моделювання як засіб екологічного виховання учнів з використанням...
- » Віртуальне освітнє середовище як інноваційний ресурс для навчання і дослідницької...
- » Holistic Approach to Training of ICT Skilled Educational Personnel
- » Психолого-педагогічні вимоги до комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики
- » Информатизация непрерывного педагогического образования в Швеции
- » Ціннісні орієнтири життєвих реалій Ренді Пауша (1960–2008): біографічне дослідження
- » Колаборативний підхід до розвитку ІКТ компетентностей учителів і учнів загальноосвітніх...
- » Використання системи maxima для розв’язування оптимізаційних задач на графах
- » Критерії сформованості компонентів інформаційно-комунікаційних компетентностей...
- » Класифікація та критерії виборупрограмних засобів для фундаменталізації підготовки...
- » Технології мобільного навчання
- » Проблеми поширення освітніх інновацій та інноваційних освітніх проектів в Україні
- » Сучасні технічні засоби навчання як складник новітніх інформаційних технологій
- » Бюлетень "Електронні освітні ресурси для організації роботи вчителя"
- » Інформаціно-комунікаційна компетентність учнів загальноосвітніх навчальних закладів як...
- » Сучасний стан вирішення проблем доступності та якості електронного навчання в шкільній...
- » Підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів засобами ІКТ у моніторингових...
- » Обгрунтування організаційно-педагогічних умов для забезпечення навчального процесу...
- » Розвиток професійної компетентності керівників структурних підрозділів на вітчизняних...
- » Застосування технологій відкритої освіти для інформатизації навчального процесу
- » До питання про впровадження технологій відкритої освіти у навчально-виховний процес
- » Підготовка бакалаврів інформатики у ВНЗ України
- » Застосуванння інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічній практиці...
- » Порівняльно-педагогічні дослідження зі спеціальності 13.00.10...