Електронна бібліотека НАПН України
- » Теорія та практика психологічного супроводу учнів закладів професійної освіти
- » Естетичні засади розвитку особистості на прикладах мистецької спадщини Т.Г. Шевченка
- » Медіаосвіта та медіаграмотність: до проблеми визначення термінів
- » Модель педагогічного менеджменту викладача непедагогічного профілю
- » Перспективи використання хмарних технологій в освіті
- » Духовні цінності школярів як регулятор сімейної взаємодії
- » Поєднання традиційних та інноваційних форм і методів організації навчально-виховного...
- » Модель інформатизації навчально-виховного процесу в ПТНЗ будівельного профілю
- » Інформаційна культура педагога професійного навчання
- » Проблеми медіаосвіти у професійно-технічних навчальних зак
- » Особливості методики трудового навчання в спеціальних школах для дітей з порушеннями зору
- » Основні завдання інформатизації професійної освіти
- » Формування інформаційної культури майбутніх фахівців у ПТНЗ
- » Інформаційно-комунікаційні технології туристичного бізнесу: освітні перспективи
- » Соціально-психологічні детермінанти толерантності персоналу організацій у контексті...
- » Пізнавальна активність як показник всебічного розвитку дітей з порушеннями зору
- » Особливості використання дидактичних ігор в навчально-виховній роботі зі слабозорими...
- » Розвиток діалогічного мовлення як важливого компонента комунікативної компетентності...
- » Розвиток зорового сприймання дошкільників з порушеннями зору
- » Образотворча діяльність як чинник активізації творчості слабозорих дітей старшого...
- » Проблема психологічного супроводу батьків дітей з вадами психофізичного розвитку
- » Проблеми виховання базових моральних цінностей у дошкільників
- » Погляди О.Музиченка на сутність педагогічної майстерності вчителя
- » Розвиток художньо-естетичних почуттів як потенціал морального виховання
- » Розвиток дотикового сприймання у дошкільників з глибокими порушеннями зору