Record Details

Естетичні засади розвитку особистості на прикладах мистецької спадщини Т.Г. Шевченка

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5221/
 
Title Естетичні засади розвитку особистості на прикладах мистецької спадщини Т.Г. Шевченка
 
Creator Кутова, О.М.
 
Subject 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics
37 Education
8 Language. Linguistics. Literature
 
Description У статті розглядаються естетичні засади розвитку особистості при застосуванні педагогами художньої спадщини Т.Г. Шевченка. Визначається значення його творчості для розвитку особистості студентів, оскільки художнє виховання є підґрунтям у системі всебічного розвитку молодих людей, а особистість Тараса Григоровича Шевченка для української культури в цілому, і для системи виховання зокрема, є основою, навколо якої консолідуються ідеї національного, патріотичного та художнього виховання. Наводяться приклади художніх творів Кобзаря, які реалістично і правдиво зображують життя українського народу.
The article deals with the aesthetic principles of individual students in the application of educators artistic heritage T. Shevchenko. Determine the value of his work for the development of individual students as art education is a basic system of comprehensive development of young people , and the identity of Taras Shevchenko for the Ukrainian culture in general , and in particular the system of education is the foundation around which consolidated the idea of a national , patriotic and Art Education . Examples fiction poet who realistically and truthfully depicting the life of the Ukrainian people .
 
Publisher Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5221/1/Stattya_Kutova.pdf
- Кутова, О.М. (2014) Естетичні засади розвитку особистості на прикладах мистецької спадщини Т.Г. Шевченка Час мистецької освіти: (Т.Г. Шевченко в контексті мистецької освіти: до 200-річчя від дня народження, 2014. pp. 93-98. ISSN 978-617-7188-40-6