Електронна бібліотека НАПН України
- » Модель формування системи екологічних знань старшокласників
- » Проектні технології у реалізації діяльнісного аспекту процесу фундаменталізації змісту...
- » Факультативне навчання в контексті фундаменталізації змісту освіти
- » Інтенсивні технології як спосіб фундаменталізації змісту освіти в умовах профільного...
- » Педагогічний експеримент як інструмент фундаменталізації змісту освіти старшої школи
- » Фундаментальність знань як провідна дидактична вимога природничої освіти
- » Професійно-технічна підготовка молоді у США
- » Інноваційні технології (модульне навчання) під час підготовки молодших спеціалістів
- » Технологія навчального проектування: теоретико-методичний аспект
- » Педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутніх кваліфікованих...
- » Метод проектів як особистісно- розвивальна педагогічна технологія
- » Прогностична модель системи профорієнтаційної роботи з учнівською молоддю
- » Використання ТЗН у навчально-виробничому процесі професійної школи в Україні (1960–1991...
- » Педагогічний менеджмент у структурі економічної культури педагога професійного навчання
- » Підготовка старшокласників шкіл-інтернатів до життєдіяльності у відкритому суспільстві...
- » Професійна орієнтація як засіб соціалізації особистості
- » Сутність свідомого ставлення старшокласників шкіл-інтернатів до своїх базових прав та...
- » Діалог науковців і практиків
- » Сучасні підходи до визначення якоcті професійної освіти
- » Особливості роботи з підручником в умовах диференційованого навчання
- » Трансформація функцій шкільного підручника в умовах компетентнісного підходу
- » Реалізація принципу фундаменталізації знань про людину в сучасному підручнику
- » Роль шкільного підручника у формуванні загальнонавчальних компетентностей учнів
- » Організація роботи учнів з шкільним підручником в умовах диференційованого навчання
- » Особливості формування системи знань про людину у змісті підручника нового покоління