Електронна бібліотека НАПН України
- » Підготовка обдарованих учнів до участі у міжнародних конкурсах юних дослідників
- » Використання електронних соціальних мереж для роботи з дітьми та молоддю з особливими...
- » Духовність і духовна культура у становленні творчо обдарованої особистості
- » Естетична обдарованість дошкільника: теоретичні засади діагностичної роботи
- » Характеристика ціннісних орієнтацій особистості в контексті професійного...
- » Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності:...
- » Cучасний стан використання мережних технологій відкритої освіти у вітчизняних вищих...
- » Системи комп’ютерної математики як засіб навчання дослідження операцій майбутніх...
- » Методи роботи з девіантами в умовах сучасного соціокультурного середовища
- » Управлінська культура керівника як чинник розвитку організаційної культури...
- » Перспективи застосування соціальних мереж та віртуальних спільнот в неформальній освіті
- » Роль соціальних мереж та віртуальних спільнот в освіті учнівської молоді
- » Розвиток організаційної культури педагогічного колективу ПТНЗ аграрного профілю
- » Goole-сервіси, як мультимедійний засіб інформаційної підтримки освіти
- » ІКТ в позашкільній освіті: огляд ресурсів для підлітків
- » Ціннісно-смислова сфера у кризові періоди розвитку особистості
- » Інформаційно-комунікаційні технології в освіті дітей з порушеннями слуху: порівняльний...
- » Особливості проявів афективної поведінки особистості в кризові періоди її розвитку
- » «Реєстр громадських об’єднань» як інструмент інформаційної підтримки неформальної...
- » Суб’єктивні чинники психічного вдосконалення людини
- » Організація та методичне забезпечення дослідження чинників впливу культури етносу на...
- » Моніторинг використання веб-ресурсу "Електронне наукове фахове видання "Інформаційні...
- » Сучасні проблеми інформаційної підтримки неформальної освіти дітей і молоді
- » Експериментальна перевірка ефективності методики формування професійно-етичної...
- » Концептуальні основи формування професійно-етичної культури майбутніх медиків