Інформаційно-комунікаційні технології в освіті дітей з порушеннями слуху: порівняльний аналіз досвіду України і Росії
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10349/
http://lib.iitta.gov.ua/839/1/tezy_2012.pdf 10.5072/lib.iitta.gov.ua/10349 |
|
Title |
Інформаційно-комунікаційні технології в освіті дітей з порушеннями слуху: порівняльний аналіз досвіду України і Росії
ICT in education for children with hearing impairment: a comparative analysis of the experience of Ukraine and Russia |
|
Creator |
Барладим, В.М.
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
37.09 Organization of instruction 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Враховуючи, що використання інформаційних технологій в процесі корекційного навчання дитини з сенсорними порушеннями надає певні переваги (засобами телекомунікації збагачують і урізноманітнюють наочні матеріали, збільшується кількість тренувальних завдань, підвищується мотивація навчання тощо), доцільно використовувати ІКТ протягом всього навчального процесу.
Whereas the use of information technology in the correctional education of the child with sensory impairments provides certain advantages (by means of telecommunication enrich and diversify visual aids, the number of training tasks, increased motivation training, etc.) appropriate use of ICT throughout the educational process. |
|
Publisher |
ІІТЗН НАПН України
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10349/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D1%8B_03.2012_%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BD%D0%B0_%D0%98%D0%98%D0%A2%D0%97%D0%9D.pdf
- Барладим, В.М. (2012) ICT in education for children with hearing impairment: a comparative analysis of the experience of Ukraine and Russia In: Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України ІІТЗН НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 84-85. |
|