Електронна бібліотека НАПН України
- » Рефлексійно-пізнавальна технологія як детермінанта ефективної реалізації інтерактивного...
- » Моніторинг якості навчальних досягнень учнів – 2013: проблеми та виклики
- » Дидактичні та методичні підходи до конструювання змісту елективних курсів з іноземної...
- » Забезпечення профорієнтаційного компонента змісту навчання іноземних мов у старшій...
- » Економічна і соціальна географія світу: підручник для 10 класу загальноосвітніх...
- » Моделювання уроку елективного курсу з англійської мови "Завітайте до України" для учнів...
- » Профільне навчання іноземної мови у старшій школі – нагальна соціальна потреба....
- » Невідомі імена в історії вітчизняної дидактики фізики: Володимир Левицький та Петро...
- » Концептуальні засади побудови навчальної програми елективних курсів з іноземних мов для...
- » Уявлення про справедливість як складова політико-правової свідомості особистості
- » Реалізація краєзнавчого компоненту змісту навчання іноземної мови у старшій школі (на...
- » Особливості формування змісту шкільного курсу літературної освіти в наукових працях Н....
- » Вивчення синтаксису у 8-9 класах на засадах комунікативно-діяльнісного підходу
- » Невідомі імена в історії вітчизняної дидактики фізики: науково-методичний доробок А.П....
- » Невідомі імена в історії вітчизняної дидактики фізики: професор Леонід Леущенко як...
- » Деякі аспекти негативного впливу комп’ютерних ігор на розвиток особистості молодших...
- » Невідомі імена в історії вітчизняної дидактики фізики: внесок Анатолія Яворського в...
- » Соціально-психологічний аналіз розвитку концепцій політико-правової свідомості в різні...
- » Історична метафора як когнітивний механізм структурування політичної картини світу
- » Мовленнєві жанри на уроках української мови у 8-9 класах
- » Підходи до навчання української мови в основній школі
- » Зміст і функції текстів для читання у навчальних посібниках елективних курсів з...
- » Особливості ставлення до здоров’я носіїв бідності як стилю життя
- » Технологія конструювання змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів профільної...
- » Медіапрактики як фактор соціально-психологічної адаптації внутрішньо переміщених осіб