Електронна бібліотека НАПН України
- » Мобільне інформаційно-освітнє середовище вищого навчального закладу
- » Формування у молодших школярів уміння переказувати текст
- » Формування в молодших школярів уявлення про Всесвіт
- » Вивчення математичних понять і закономірностей у проектній діяльності
- » Завдання на засвоєння і застосування правил правопису в 2 класі
- » Особистісно-ціннісна взаємодія як чинник розвитку педагогічної обдарованості
- » Використання імітаційних методів навчання у формуванні професійної компетентності...
- » Підсистема підтримки прийняття рішень ІАС управління навчальним процесом ВНЗ
- » Комплексне використання хмарних сервісів в електронному навчальному курсі
- » Система підтримки дистанційного навчання, як складова інформаційного середовища ВНЗ
- » Створення навчаьного курс в системі електронного навчання на базі Moodle
- » Аналіз провідного вітчизняного та зарубіжного досвіду інтернаціоналізації вищої освіти...
- » Аналіз провідного вітчизняного та зарубіжного досвіду інтернаціоналізації вищої освіти...
- » Громадсько-політична участь населення України: як подолати виклик безсуб'єктності?
- » Особливості та тенденції використання компп'ютерно орієнтованого навчального середовища...
- » Негативні психологічні явища у політико-правовій сфері в умовах воєнного конфлікту:...
- » Актуальність студентських публікацій у виданнях, включених до міжнародних...
- » Психологічний супровід формування інтелектуальних почуттів у молодшому шкільному віці
- » Проблеми духовно-морального розвитку особистості дорослої людини у працях вітчизняних...
- » Формування сімейних цінностей в учнів загальноосвітніх навчальних закладів
- » Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів...
- » Методика використання технологій дистанційного навчання в підготовці бакалаврів...
- » Використання методу моделювання в навчанні біології в основній школі
- » Результати вимірювання базового вміння учнів працювати з моделями різних типів у...
- » Співвідношення теоретичного й ілюстративного матеріалу підручниках біології