Електронна бібліотека НАПН України
- » Групова рефлексія як механізм реконструкції соціальних настановлень
- » Електронний українсько-англійський словник-розмовник з науково-дослідницької діяльності
- » Вступ до програми. Початкові класи
- » Трансформація козацько-лицарських чеснот у виховних ідеалах української еліти ХІХ –...
- » Психологія особистості професіонала
- » Місце шкільного мінералогічного музею кабінету хімії у формуванні ключових компетентностей
- » Розвиток громадянської та соціальної компетентностей учнів як завдання Нової...
- » Цифрові освітні хаби для підтримки громадянської освіти як складова...
- » Методика використання системи «Бібліометрика української науки» для розвитку...
- » Реалізація методу проектів засобами соціальних мереж
- » Імідж молодого науковця – умова професійної мобільності
- » Порівняльна педагогіка в Національній академії педагогічних наук України: кроки зростання
- » Про деякі елементи методики використання електронних відкритих систем для...
- » Програма експерименту всеукраїнського рівня за темою: «Створення електронних навчальних...
- » Наказ про проведення експерименту всеукраїнського рівня на базі Державного навчального...
- » Методи та інструменти оцінювання ІК-компетентності учнів у школах Великої Британії
- » Інформаційна підтримка духовно-морального розвитку особистості дорослої людини засобами...
- » Критерії та показники використання мережних технологій відкритих систем для...
- » Структурна модель розвитку здібностей в онтогенезі
- » Психологія професійної самореалізації молоді
- » Використання інформаційно-аналітичного вебресурсу «Електронна бібліотека НАПН України»:...
- » Застосування альтметричних методів для оцінювання резуьтатів наукових досліджень
- » Розвиток критичного мислення учнів засобами шкільного підручника історії
- » Розвиваймо критичне мислення як наскрізне уміння у навчанні історії
- » Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації "Упровадження STEAM освіти в...