Електронна бібліотека НАПН України
- » Формування змісту курсів за вибором для допрофільної підготовки і профільного навчання:...
- » Мультимедійна візуалізація у реалізації метапредметних технологій профільного навчання
- » Взаємозв’язок інваріантної і варіативної складової змісту освіти: людинознавчий аспект
- » Діалогічні уміння як засіб формування соціальної взаємодії суб’єктів...
- » Дидактичні особливості компетентнісно зорієнтованого підручника в умовах профільного...
- » Проблема формування в підлітків цінності життя у взаємодії школи і сім’ї: концептуальні...
- » Диференційоване викладання в інклюзивному класі
- » Системи комп’ютерної математики як засіб візуалізації при вивченні векторного аналізу
- » Проектна діяльність як засіб реалізації STEM-освіти у навчанні фізики
- » Упровадження елементів STEM-освіти на уроках математики з метою реалізації наскрізних...
- » Використання елементів мобільного інформаційно-освітнього середовища у навчанні фізики...
- » Стратегії викладання в інклюзивному навчальному закладі
- » Система Moodle як засіб підготовки фахівців соціономічних професій
- » Теоретико-методичні засади компетентнісно-діяльнісної технології навчання іноземних мов
- » Адаптація дизайну сайту для людей із порушенням кольоросприйняття
- » Організація поточного контролю знань студентів з використанням онлайн-сервісу Kahoot!
- » Компонентний склад змісту навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти...
- » Дидактичне обґрунтування краєзнавчого компонента змісту навчання іноземних мов у...
- » Розробка електронних освітніх ресурсів з математики у середовищі CoCalc для...
- » Системи професійного розвитку менеджерів у транснаціональних корпораціях: досвід...
- » Особливості комп’ютерних засобів тестування знань
- » Людина з комп’ютерним обличчям (до 80-річчя Айвена Едварда Сазерленда)
- » Межі Я і контакт дошкільника: мотиваційно-інтенційна функція комунікативної діяльності...
- » Майстер-клас «Використання електронних соціальних мереж для проведення педагогічних...
- » Теоретико-методичні засади формування соціальної компетентності учнів основної і...