Record Details

Межі Я і контакт дошкільника: мотиваційно-інтенційна функція комунікативної діяльності в умовах типового та затриманого розвитку

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710666/
http://www.ecopsy.com.ua/data/conf_2018/materials_ecopsy_2018pdf
 
Title Межі Я і контакт дошкільника: мотиваційно-інтенційна функція комунікативної діяльності в умовах типового та затриманого розвитку
Borders I and the preschooler's contact: the motivational-intentional function of communicative activity in the conditions of typical and detained development
 
Creator Омельченко, Ірина Миколаївна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У тезах висвітлено особливості становлення межі Я і контакту дошкільника як мотиваційно-інтенційної функції комунікативної діяльності в умовах типового та затриманого розвитку.
The theses highlighted the peculiarities of the formation of the boundary of I and the contact of a preschooler as a motivational-intentional function of communicative activity in the conditions of typical and delayed development.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710666/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%B5%D0%BA%D0%BE%20%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%20_%D0%9E%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%86.pdf
- Омельченко, Ірина Миколаївна (orcid.org/0000-0003-2021-7453 <http://orcid.org/0000-0003-2021-7453>) (2018) Borders I and the preschooler's contact: the motivational-intentional function of communicative activity in the conditions of typical and detained development In: Сучасні проблеми екологічної психології: життєве середовище особистості у психологічному вимірі: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції (18 – 19 травня 2018 року, Київ) Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 81-85.