Електронна бібліотека НАПН України
- » Роль психологічної служби освіти в індивідуалізації навчально-виховного процесу в...
- » Розвиток шкіл з російською мовою навчання в умовах незалежної України як відображення...
- » Інтеграційний підхід до проектування варіативного складника змісту профільної середньої...
- » Варіативний складник змісту профільної середньої технологічної освіти як засіб...
- » Створення та розвиток інформаційно-пошукової системи ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського
- » Розвиток навчально-виховних закладів для дітей із особливими освітніми потребами в...
- » Сотрудничество библиотек системы образования Украины по созданию сводных баз данных
- » Авторитетні файли: місце і роль в умовах формування єдиного інформаційного простору
- » Використання сучасних цифрових технологій в STEM-освіті
- » Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні учнів з порушенням зору...
- » Візуалізація навчальної інформації через використання технології доповненої реальності
- » Сучасний керівник закладів спеціальної та інклюзивної освіти в контексті...
- » Сучасні технології навчання осіб з особливими потребами у вищих навчальних закладах...
- » Розвиток та вдосконалення спеціальної освіти для дітей з порушеннями інтелектуального...
- » Особливості розуміння мети інклюзії в Україні та за її межами
- » Світові тенденції розвитку галузі підручникотворення для шкільної освіти: відритий...
- » Абриси вітчизняного і зарубіжного досвіду реалізації варіативного компонента змісту освіти
- » Причини складності визначення предмету психології
- » Зовнішнє незалежне оцінювання по закінченню закладів базової середньої освіти у країнах...
- » Нові завдання психології, викликані появою "людини віртуальної ери"
- » Бібліометричні та наукометричні системи у науково-педагогічній діяльності
- » Реалізація наскрізних змістових ліній у навчанні іноземних мов учнів початкової школи...
- » Розробляємо програму дослідно-експериментальної роботи в загальноосвітньому навчальному...
- » Гуманізація освіти - запорука виховання творчої та духовно багатої особистості
- » Соціально-реконструкціоністського підходу до професійної підготовки фахівців