Електронна бібліотека НАПН України
- » Навчальний текст як феномен: сутність та визначення
- » Синергетичний підхід до конструювання технологій управління професійним розвитком...
- » Креолізовані тексти (комікси) як засіб активізації національної та громадянської...
- » Рекомендації з використання дослідного зразка електронного наукового видання на...
- » Розвивальна функція підручника української мови
- » Мета і завдання компетентнісно орієнтованої методики навчання української мови учнів...
- » Компетентнісні характеристики підручника української мови для учнів ліцею (рівень...
- » Компетентнісно орієнтоване навчання української мови учнів ліцею: проблеми і перспективи
- » Формування ключових компетентностей учнів початкових класів у процесі навчання...
- » Мовленнєві жанри як важливий складник компетентнісного навчання української мови учнів...
- » Роль підручника в організації самостійної роботи учнів початкових класів у процесі...
- » Психологічний супровід формування екологічної компетентності педагогів
- » Психологічний супровід формування екологічної компетентності
- » Формування компетентної особистості починається в початковій школі: абриси та...
- » Педагогічні засади формування ключових компетентностей учнів в освітньому процесі
- » База даних "Періодика" електронного каталогу Державної науково-педагогічної бібліотеки...
- » Перекладацька компетентність як індикатор сформованості мовної особистості майбутнього...
- » Дидактичні ігри як ефективний засіб активізації іншомовної комунікативної діяльності в...
- » Міжкультурна медіація у процесі навчання іноземної мови учнів початкової школи:...
- » Стан готовності учнів початкової школи до самостійного засвоєння змісту підручника з...
- » Науково-методичні засади змісту трудового навчання школярів з розумовою відсталістю в...
- » Роль курсів за вибором в шкільній економічній освіті
- » Концептуальні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища...
- » Інноваційний розвиток освіти в Україні й зарубіжжі в умовах євроінтеграційних та...
- » Диференційований підхід в теорії і практиці вітчизняного підручника фізики