Синергетичний підхід до конструювання технологій управління професійним розвитком педагогічних працівників в умовах відкритої освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/730383/
|
|
Title |
Синергетичний підхід до конструювання технологій управління професійним розвитком педагогічних працівників в умовах відкритої освіти
Synergetic approach to the construction of technologies for managing the professional development of teachers in open education |
|
Creator |
Кириченко, М.О.
Просіна, О.В. |
|
Subject |
374 Education and training out of school. Further education
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Розглянуто проблему конструювання технологій управління професійним розвитком педагогічних працівників в умовах відкритої освіти; обґрунтовано потребу застосування синергетичного підходу в цьому процесі; виявлено протиріччя професійного розвитку педагогів. На основі аналізу досліджень науковців зазначено, що синергетичний підхід в організації відкритої освіти з метою професійного розвитку педагогів сприяє розумінню сучасних трансформацій професіоналізму педагога, розкриттю нових аспектів діалектики його розвитку засобами інформаційних технологій. Запропоновано Проєкт міжрегіональної співпраці «Нелінійні світорозуміння освіти дорослих» як технологію управління професійним розвитком педагогічних працівників в умовах відкритої освіти, описано його нелінійність, складові, результативність.
The problem of designing technologies of management of professional development of pedagogical workers in the conditions of open education is considered; the need to apply a synergetic approach in this process is substantiated; contradictions of professional development of teachers are revealed. Based on the analysis of research, it is noted that the synergetic approach in the organization of open education for professional development of teachers contributes to the understanding of modern transformations of teacher professionalism, the discovery of new aspects of the dialectic of its development through information technology. The Project of interregional cooperation "Nonlinear worldviews of adult education" as a technology of management of professional development of pedagogical workers in the conditions of open education is offered, its nonlinearity, components, efficiency are described. |
|
Publisher |
Київ. ун-т ім. Б. Грінченка
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/730383/1/%D0%9A%D0%B8%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%BD%D0%B0_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%BB%20%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%97.pdf
- Кириченко, М.О. (orcid.org/0000-0003-1756-9140 <http://orcid.org/0000-0003-1756-9140>) and Просіна, О.В. (orcid.org/0000-0002-1243-6069 <http://orcid.org/0000-0002-1243-6069>) (2022) Synergetic approach to the construction of technologies for managing the professional development of teachers in open education Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога. pp. 12-26. ISSN ISBN 978-617-658-027-0 |
|