Електронна бібліотека НАПН України
- » Профільне навчання у старшій школі незалежної України: змістові аспекти
- » Професійна діяльність керівника сфери освіти у контексті законодавчих змін
- » Особливості диференціації змісту навчання у старшій школі
- » Тренінг у неформальній освіті вчителів Нової української школи
- » Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у професійній освіті України
- » Tрансформаційно-інклюзивні процеси як основа реформування освіти осіб з особливими...
- » Стратегія сучасної освітньої політики: від сегрегації до інклюзивної освіти
- » Стратегічні напрями сучасної освітньої політики України
- » Cистема профорієнтаційної роботи в закладах профтехосвіти
- » Педагогічна майстерність - це краса й добротворність педагогічної дії
- » Творча спадщина Г.О. Балла в контексті подолання роздробленості психологічного знання
- » Інклюзивна освіта: теоретико-методичні підходи
- » Особливості інформатизації освіти Польщі й України
- » Хмаро орієнтовані інтелектуальні карти як засіб інформаційно-аналітичної підтримки...
- » Сучасні підходи у вивченні студентами-дефектологами основ формування початкових мовних...
- » Децентралізація та оптимізація управління професійною (професійно-технічною) і фаховою...
- » Диференціація змісту навчання у старшій школі: історико-аналітичний аспект
- » Авторитетні файли: місце і роль в умовах формування єдиного інформаційного простору
- » Уявлення про владу як основа для розгортання політико-правової активності молоді
- » Вариант формализованного описания психологической рефлексии
- » Нова українська школа: реалії і перспективи
- » Личности и поступки Кутузова и Наполеона в «Войне и мире» как объект системного анализа
- » Психологія педагогічної взаємодії: інтегративний підхід
- » Здійснення процесу оцінки та розробки індивідуального навчального плану
- » ТМ-метод в описании интеллектуальных процессов