Zhytomyr State University Library
- » Особистісні особливості дітей молодшого шкільного віку як суб’єктивні чинники їх...
- » Особливості конфліктної взаємодії батьків з молодшими школярами: експериментальне...
- » Акмеологічна концепція професійного розвитку сучасного педагога
- » Вплив мікробного препарату "Байкал ЕМ-1" на ріст розсади помідорів
- » Науково-методичні засади формування в учнів основної школи понять про клітинну будову...
- » «Тигролови» І. Багряного як «поема всеперемагаючого оптимізму»
- » Водяні кліщі роду Unionicola (Acari: Hydracarina: Unionicolidae) України: поширення,...
- » Поняття «інтелігенція» у предметному полі соціальної філософії
- » Юрисдикційний статус Українського Православ’я і перспективи канонічного оформлення...
- » Соціальна відповідальність як чинник розбудови громадянського суспільства:...
- » Гуманістичний характер релігійно-філософських поглядів православних діячів волині кінця...
- » Орнітонаселення лісового масиву околиць с. Кропивня та смт Нова Борова...
- » Залежність рівня міжособистісної конфліктності від розвитку комунікативних здібностей у...
- » Непрямі способи "Тhe Oblique Moods"
- » Практичний компонент як важлива складова шкільного курсу біології 10 класу в умовах...
- » Динаміка росту конюшини під впливом мікроорганізмів препарату "Байкал ЕМ-1"
- » Практичний компонент як важлива складова шкільного курсу біології 11-го класу в умовах...
- » «Особливості авторського мовлення в романі Е. Хемінгуея «Прощавай, зброє!»
- » «Гендерні особливості передачі колірної емотивності в прозі Томаса Гарді»
- » «Лексико-граматичні та прагматичні особливості заголовків в дискурсах англомовної преси»
- » Обґрунтування необхідності створення гідрологічного заказника для збереження Unionidae...
- » «Когнітивно-прагматичні особливості оказіональних епітетних конструкцій у прозі Дж....
- » «Лексико-граматичні та стилістичні особливості англійських паремій»
- » Вибір програмного забезпечення для підготовки фахівців з інформатики
- » Особливості стилістичних семасіологічних ресурсів в рекламному дискурсі