Особливості стилістичних семасіологічних ресурсів в рекламному дискурсі
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/12752/
|
|
Title |
Особливості стилістичних семасіологічних ресурсів в рекламному дискурсі
|
|
Creator |
Батицька, А. А.
|
|
Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
Description |
Об'єктом дослідження є рекламний дискурс як значущий і специфічний феномен сучасності, що має у своїй основі першочергове і конкретне завдання - спонукати людину до діяльності. Метою роботи є розгляд стилістичних семасіологічних особливостей сучасної реклами, аналіз стилістичних семасіологічних особливостей ресурсів як засобів впливу на людину.
|
|
Publisher |
ЖДУ імені Івана Франка
|
|
Date |
2014-06
|
|
Type |
Other
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/12752/1/Batitska.pdf
Батицька, А. А. (2014) Особливості стилістичних семасіологічних ресурсів в рекламному дискурсі. ЖДУ імені Івана Франка. |
|