Особливості мотивації екологічно орієнтованої поведінки споживачів органічної сільськогосподарської продукції
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Особливості мотивації екологічно орієнтованої поведінки споживачів органічної сільськогосподарської продукції
|
|
Creator |
Шкуратов, О. І.
Shkuratov, О. |
|
Subject |
екологічний маркетинг
ринок органічної продукції органічне сільське господарство |
|
Description |
У сучасних умовах, з метою створення повноцінного ринку органічної сільськогосподарської продукції, зростає значення активізації маркетингового інструментарію: по-перше – як інтегратора попиту та пропозиції, по-друге – як засобу для задоволення потреб у органічній продукції і формування мотивації споживачів цієї продукції. Загалом, маркетинг розглядається як провідна функція управління, визначає не тільки ринкову, а й виробничу політику будь-якої організації, в тому числі і сільськогосподарської. У такому трактуванні метою системи управління, орієнтованої на маркетингові принципи, буде спрямованість на вирішення завдань з урахуванням всіх видів ресурсів. Крім того, якщо ми говоримо про органічну продукцію, то маркетинг відіграє значиму роль у процесах забезпечення високої якості продукції, передбачається в рамках міжнародних стандартів по системі якості, яка охоплює всі стадії життєвого циклу продукції.
|
|
Date |
2018-11-15T13:48:46Z
2018-11-15T13:48:46Z 2018 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Шкуратов О. І. Особливості мотивації екологічно орієнтованої поведінки споживачів органічної сільськогосподарської продукції / О. І. Шкуратов / Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. доп. учасн. VI Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : О. О. Євенок, 2018. – С. 511–515.
978-966-8706-99-8 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9362 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет; О. О. Євенок
|
|