Record Details

Особливості мотивації екологічно орієнтованої поведінки споживачів органічної сільськогосподарської продукції

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Особливості мотивації екологічно орієнтованої поведінки споживачів органічної сільськогосподарської продукції
 
Creator Шкуратов, О. І.
Shkuratov, О.
 
Subject екологічний маркетинг
ринок органічної продукції
органічне сільське господарство
 
Description У сучасних умовах, з метою створення повноцінного ринку органічної сільськогосподарської продукції, зростає значення активізації маркетингового інструментарію: по-перше – як інтегратора попиту та пропозиції, по-друге – як засобу для задоволення потреб у органічній продукції і формування мотивації споживачів цієї продукції. Загалом, маркетинг розглядається як провідна функція управління, визначає не тільки ринкову, а й виробничу політику будь-якої організації, в тому числі і сільськогосподарської. У такому трактуванні метою системи управління, орієнтованої на маркетингові принципи, буде спрямованість на вирішення завдань з урахуванням всіх видів ресурсів. Крім того, якщо ми говоримо про органічну продукцію, то маркетинг відіграє значиму роль у процесах забезпечення високої якості продукції, передбачається в рамках міжнародних стандартів по системі якості, яка охоплює всі стадії життєвого циклу продукції.
 
Date 2018-11-15T13:48:46Z
2018-11-15T13:48:46Z
2018
 
Type Conference materials
 
Identifier Шкуратов О. І. Особливості мотивації екологічно орієнтованої поведінки споживачів органічної сільськогосподарської продукції / О. І. Шкуратов / Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. доп. учасн. VI Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : О. О. Євенок, 2018. – С. 511–515.
978-966-8706-99-8
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9362
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет; О. О. Євенок