Вплив бренду «органік» на розвиток сільських територій
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Вплив бренду «органік» на розвиток сільських територій
|
|
Creator |
Кравчук, І. І.
Кравчук, І. А. Kravchuk, I. Kravchuk, I. |
|
Subject |
органічне виробництво
здорове харчування органічні продукти |
|
Description |
Основними тенденціями формування потенціалу продовольчого забезпечення та підвищення якості життя національних соціумів в останні 30 років є розвиток безпечних для життя і здоров’я людей технологій виробництва продуктів харчування, що зумовило входження в широкий ужиток виразів «екологічно чистий продукт», «органічний продукт», «натуральний продукт». Поступово ці вирази стали «брендами сприйняття» споживачем продукції, що має документально підтверджені характеристики безпечних процесів її виробництва на всіх стадіях – «виробництво сировини – переробка – виробництво продуктів харчування», а сільські території, на яких здійснюється (або може здійснюватись) виробництво органічної продукції рослинництва і тваринництва, стали ототожнюватись у свідомості фермерів, голів особистих селянських господарств, потенційних інвесторів як привабливі для ведення органічного бізнесу.
|
|
Date |
2018-11-09T11:49:10Z
2018-11-09T11:49:10Z 2018 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Кравчук І. І. Вплив бренду «органік» на розвиток сільських територій / І. І. Кравчук, І. А. Кравчук // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. доп. учасн. VI Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : О. О. Євенок, 2018. – С. 450–454.
978-966-8706-99-8 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9341 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет; О. О. Євенок
|
|