Маркетингові технології просування органічної продукції
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Маркетингові технології просування органічної продукції
|
|
Creator |
Степаненко, Н. І.
Stepanenko, N. |
|
Subject |
індекс споживчої довіри
фінансове благополуччя комунальні послуги |
|
Description |
Зміни у купівельній поведінці споживачів останнього десятиліття, що відображають зміщення акцентів у перевагах при виборі продуктів харчування та інших товарів широкого вжитку в бік категорії eco-friendly, зумовлено крос-культурністю споживацького мейнстриму з огляду на демографічні, макроекономічні, соціально- екологічні та інституційні детермінанти. Так, мода на екстернальну красу та успішність; турбота про зовнішність, демонстрація прихильності щодо здорового способу життя й захоплення спортом; необхідність зберігати активність й високу активність протягом життя; потреба урізноманітнювати гастрономічні звички; зростання економічної ролі жінок як центру прийняття рішення про купівлю; підвищена увага до збалансованості раціону харчування дітей; попит на спеціальне харчування з боку споживачів із хронічними захворюваннями видозмінюють філософську платформу побудови ієрархічної структури потреб. Враховуючи вказані тренди цілком очевидним є комерційно приваблива перспектива розвитку сектора органічних продуктів, що характеризується такими особливостями: стабільність попиту у періоди економічних спадів та криз; канали збуту відображають нішеву специфіку органічних продуктів і є об’єктивно стійкими з огляду на лояльність цільових споживачів; високий маржинальний прибуток; позитивні прогнози росту ринку органічних продуктів у довго- та середньостроковій перспективі.
|
|
Date |
2018-11-01T13:25:08Z
2018-11-01T13:25:08Z 2018 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Степаненко Н. І. Маркетингові технології просування органічної продукції / Н. І. Степаненко // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. доп. учасн. VI Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : О. О. Євенок, 2018. – С. 221–226.
978-966-8706-99-8 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9287 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет; О. О. Євенок
|
|