Cooperation and marketing of rural areas
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Cooperation and marketing of rural areas
|
|
Creator |
Tarasovych, L.
Яремова, М. І. Тарасович, Л. В. Yaremova, M. |
|
Subject |
agricultural sector
cooperatives cooperative business аграрний сектор кооперативи кооперативний бізнес |
|
Description |
It is substantiated that under the conditions of limited investment activity and attractiveness of the agricultural sector, agricultural servicing cooperatives are an important modern lever for the development of the rural economy. The basic provisions of marketing of rural territories are revealed in the context of activation of cooperative business. The content of the modern approach to marketing provision of rural territories is determined; this approach involves the use of traditional marketing tools, place marketing and marketing principles of creating and implementing the strategies for their development.
Обґрунтовано, що в умовах обмеженої інвестиційної діяльності та привабливості аграрного сектора сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи є важливим сучасним важелем розвитку сільської економіки. Основні положення маркетингу сільських територій виявляються в контексті активізації кооперативного бізнесу. Визначено зміст сучасного підходу до маркетингового забезпечення сільських територій; цей підхід передбачає використання традиційних інструментів маркетингу, місце маркетингу та маркетингових принципів створення та реалізації стратегій їх розвитку. |
|
Date |
2018-07-23T12:35:39Z
2018-07-23T12:35:39Z 2018 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Tarasovych L. V. Cooperation and marketing of rural areas / L. V. Tarasovych, M. I. Yaremova // Кооперативні читання: 2018 рік : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 1 черв. 2018 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2018. – С. 91–94.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9079 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|