Інфраструктурні особливості формування ринку овочів – електронна комерція
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Інфраструктурні особливості формування ринку овочів – електронна комерція
|
|
Creator |
Вишневська, О. М.
Vyshnevska, O. Вишневская, О. Н. |
|
Subject |
глобалізація
інфраструктура електронна комерція конкурентні переваги конкуренті можливості інформаційне забезпечення globalization infrastructure e-commerce competitive advantages competitor opportunities information support глобализация инфраструктура электронная коммерция конкурентные преимущества конкурентные возможности информационное обеспечение |
|
Description |
Обґрунтовано й узагальнено інфраструктурні особливості формування ринку овочів з огляду на вплив глобалізаційних чинників, запровадження підходів до поширення електронної комерції у продажу овочів. Визначено основні тенденції поширення сфери дії електронної комерції. Проаналізовано основні процеси у формуванні ринку овочів. Обумовлено можливості поширення електронної комерції, з метою вдосконалення зовнішньоекономічної діяльності. Визначено вагомість розширення експортних можливостей товаровиробників, у тому числі через розширення інформаційної інфраструктури ринку.
The infrastructure features of the market for vegetables are grounded and generalized in view of the impact of globalization factors, the introduction of approaches to the spread of e-commerce on the sale of vegetables. The main tendencies of the sphere of electronic commerce activity are determined. The main processes in the formation of the vegetable market are analyzed. The possibility of distributing e-commerce with the purpose of improving foreign economic activity is determined. The importance of expanding the export capacities of commodity producers, including through the expansion of the information infrastructure of the market, has been determined. Обоснованы и обобщены инфраструктурные особенности формирования рынка овощей с учетом влияния глобализационных факторов, внедрения подходов к распространению электронной коммерции в продаже овощей. Определены основные тенденции распространения сферы действия электронной коммерции. Проанализированы основные процессы в формировании рынка овощей. Обусловлены возможности распространения электронной коммерции с целью совершенствования внешнеэкономической деятельности. Определена значимость расширения экспортных возможностей товаропроизводителей, в том числе через расширение информационной инфраструктуры рынка. |
|
Date |
2018-06-25T07:06:05Z
2018-06-25T07:06:05Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Вишневська О. М. Інфраструктурні особливості формування ринку овочів – електронна комерція / О. М. Вишневська // Вісник ЖНАЕУ. – 2017. – № 2 (62), т. 2. – С. 35–40.
2518-7279 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8963 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|