Засоби активізації самостійної роботи студентів спеціального навчального відділення
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Засоби активізації самостійної роботи студентів спеціального навчального відділення
|
|
Creator |
Скорий, О. С.
Скорый, О. С. Skoruy, O. |
|
Subject |
фізичне виховання
спеціальне навчальне відділення самостійні заняття ранкова гімнастика оздоровча ходьба оздоровчий біг студент физическое воспитание специальное учебное отделение самостоятельные занятия утренняя гимнастика оздоровительная ходьба оздоровительный бег physical education special educational department independent classes morning gymnastics health-improving walking recreational run student |
|
Description |
Система самостійних занять фізичними вправами студентів спеціального навчального відділення включає комплекси фізичних вправ, які складені з урахуванням захворювання, домашні завдання, ранкову гігієнічну гімнастику, оздоровчу ходьбу. Планувати самостійні заняття з використанням трьох рухових режимів: 8-годинний (адаптація основних систем організму до фізичних навантажень); 10-годинний (оптимальний розвиток фізичних і функціональних можливостей); 12-годинний (підвищення і підтримання досягнутого рівня). Ранкова гімнастика сприяє переходу організму від сну до активного стану, що супроводжується перебудовою діяльності всіх систем організму на новий режим роботи. Система самостоятельных занятий физическими упражнениями студентов специального учебного отделения включает комплексы физических упражнений, которые составлены с учетом заболевания, домашние задания, утреннюю гигиеническую гимнастику, оздоровительную ходьбу. Планировать самостоятельные занятия с использованием трех двигательных режимов: 8-часовой (адаптация основных систем организма к физическим нагрузкам); 10-часовой (оптимальное развитие физических и функциональных возможностей); 12-часовой (повышение и поддержание достигнутого уровня). Утренняя гимнастика способствует переходу организма от сна к активному состоянию, которое сопровождается перестройкой деятельности всех систем организма на новый режим работы. The system of independent exercises by physical exercises of students of a special educational department includes complexes of physical exercises, which are compiled taking into account the disease, homework, morning hygienic gymnastics, wellness walking. Planning independent exercises using three motor modes: 8 hours (adaptation of the basic systems of the body to physical activity); 10 hours (optimal development of physical and functional capabilities); 12 hours (raising and maintaining the achieved level). Morning gymnastics promotes the transition of the body from sleep to active state, accompanied by a restructuring of the activities of all systems of the body to a new mode of operation. |
|
Date |
2018-06-01T12:05:04Z
2018-06-01T12:05:04Z 2014 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Скорий О. С. Засоби активізації самостійної роботи студентів спеціального навчального відділення / О. С. Скорий // Студентська спортивна наука – 2014 : зб. наук. пр. IV студ. наук.-практ. конф., 27 трав. 2014 р. / Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. – Житомир : Рута, 2014. – С. 145–147.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8900 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський державний університет імені Івана Франка
|
|