Record Details

Тенденції розвитку методичної системи фізичного виховання студентів в освітній практиці у ХХ столітті

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Тенденції розвитку методичної системи фізичного виховання студентів в освітній практиці у ХХ столітті
 
Creator Грибан, Г. П.
Gryban, G.
 
Subject методична система
фізичне виховання
студент
методическая система
физическое воспитание
methodical system
physical education
student
 
Description Розглянуто суспільно-історичний досвід розвитку та становлення методичної системи фізичного виховання студентів в Україні. Передбачалося, що створення нової методичної системи фізичного виховання студентів, вимагає дослідити ґенезу, з'ясувати теретико-методологічні основи, тенденції та перспективи її розвитку, розкрити складові компоненти: мету, завдання, методи, засоби та форми. Дослідження виконані на основі узагальнення методологічної, психолого-педагогічної та навчально-методичної літератури, архівних матеріалів, новаторського та узагальненого власного багаторічного викладацького досвіду. Встановлено, що методична система фізичного виховання студентів може забезпечити підготовку майбутніх фахівців до ефективної життєздатності та професійної діяльності. Перехід від однієї моделі методичної системи фізичного виховання до іншої здійснювався шляхом взаємопроникнення, взаємодії, продуктивного діалогу традиційних і інноваційних елементів в методичній підготовці студентів, що забезпечувало еволюційний шлях розвитку фізичного виховання у ВНЗ.
Рассмотрено общественно-исторический опыт развития и становления методической системы физического воспитания студентов в Украине. Предусматривалось, что создание новой методической системы физического воспитания студентов, требует исследовать генезис, уточнить теоретико-методологические основы, тенденции и перспективы ее развития, раскрыть составные компоненты: цель, задания, методы, средства и формы. Исследования выполнены на основе обобщения методологической, психологопедагогической и учебно-методической литературы, архивных материалов, новаторского и обобщенного собственного преподавательского опыта. Установлено, что методическая система физического воспитания студентов может обеспечить подготовку будущих специалистов к эффективной жизнеспособности и профессиональной деятельности. Переход от одной модели методической системы физического воспитания к другой происходит путем взаимопроникновения, взаимодействия, продуктивного диалога традиционных и инновационных элементов в методической подготовке студентов, что обеспечивает эволюционный путь развития физического воспитания в ВУЗ.
The paper considers socio-historical experience of methodical system of student's physical education development and establishment in Ukraine. It has been prognosticated that creation of new methodical system of students physical education demands to investigate origin, theoretical and practical basis, tendencies and perspectives of its development; to explore component like: aim, tasks, methods, forms and means. The investigations have been conducted at the fars of methodological, psychological, pedagogical and methodical literature substantiation, archive materials, innovative and own year-old teaching experience. It has been established, that methodical system of students physical education can supply the training of future specialist to efficient life vital and professional activity. Transition from one model of methodical system of physical education to another is conducted by means of cooperation, productive dialogue of traditional and innovative elements in methodical training of students that supplied evolutional way of physical education development in higher educational institutions.
 
Date 2018-04-20T08:01:34Z
2018-04-20T08:01:34Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Грибан Г. П. Тенденції розвитку методичної системи фізичного виховання студентів в освітній практиці у ХХ столітті / Г. П. Грибан // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2012. – № 8. – С. 30–33.
1818-9172
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8740
 
Language uk
 
Publisher Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди