Теоретичні засади розвитку, проблемні аспекти самореалізації та професійного становлення інтелектуально обдарованих вихованців позашкільних навчальних закладів еколого-натуралістичного напряму
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Теоретичні засади розвитку, проблемні аспекти самореалізації та професійного становлення інтелектуально обдарованих вихованців позашкільних навчальних закладів еколого-натуралістичного напряму
|
|
Creator |
Шевчук, С. І.
Єловець, О. І. Шевчук, С. И. Еловец, А. И. Shevchuk, S. Yelovecz', O. |
|
Subject |
інтелектуальна обдарованість
позашкільні навчальні заклади інтелектуально обдарована особистість самореалізація професійне становлення интеллектуальная одаренность внешкольные учебные заведення интеллектуально одаренная личность самореализация профессиональное становление intellectual giftedness out-of-school educational establishments intellectually gifted personality self-realization professional becoming |
|
Description |
В статті розкриті поняття «обдарованість» та «інтелектуальна обдарованість старшокласників», а також висвітлена специфіка прояву інтелектуальної обдарованості у дітей старшого шкільного віку. Крім того, розглянуті проблемні аспекти процесу самореалізації та професійного становлення інтелектуально обдарованих старшокласників позашкільних навчальних закладів еколого-натуралістичного профілю. Дані рекомендації педагогам, керівникам гуртків щодо роботи з цією особливою групою учнів.
В статье раскрыты понятия «одаренность» и «интеллектуальная одаренность старшеклассников», а также освещена специфика проявления интеллектуальной одаренности у детей старшего школьного возраста. Кроме того, рассмотрены проблемные аспекты процесса самореализации и профессионального становления интеллектуально одаренных старшеклассников внешкольных учебных заведений эколого-натуралистического профиля. Даны рекомендации педагогам, руководителям кружков относительно работы с этой особенной группой учащихся. The article exposes concept of «giftedness» and «giftedness of senior high school students» and deals with the specificity of intellectual giftedness of senior high school students. Problem aspect of self-realization and professional becoming of the intellectually gifted senior high school student of out-of-school educational establishment of ecology profile are also considered in the article. Recommendations to work with this specific group of students are given to the teachers and club leaders. |
|
Date |
2018-03-26T08:41:36Z
2018-03-26T08:41:36Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шевчук С. І. Теоретичні засади розвитку, проблемні аспекти самореалізації та професійного становлення інтелектуально обдарованих вихованців позашкільних навчальних закладів еколого-натуралістичного напряму / С. І. Шевчук, О. І. Єловець // Наук. вісн. Нац. еколого-натуралістичного центру. Сер. Пед. науки. – 2017. – Вип. 4, № 2. – С. 73–89.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8663 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді
|
|