Record Details

Роль менеджменту та маркетингу при запровадженні технологій захисту навколишнього середовища

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Роль менеджменту та маркетингу при запровадженні технологій захисту навколишнього середовища
 
Creator Лесь, А. В.
Ращенко, А. В.
Les, A.
Rashchenko, А.
 
Subject екологічні проблеми
технології захисту навколишнього середовища
екологічний маркетинг
екологічний менеджмент
довкілля
ecological problems
technologies of environmental protection
ecological marketing
ecological management
environment
экологические проблемы
технологии защиты окружающей среды
экологический маркетинг
экологический менеджмент
окружающая среда
 
Description Доведено роль менеджменту та маркетингу при запровадженні технологій захисту навколишнього середовища. Наведено тлумачення термінів менеджмент та маркетинг і їх екологічну складову. Визначено характеристики концепції екологічного маркетингу як цілісної системи. Сформовано функціональну модель менеджменту та маркетингу при запровадженні технологій захисту навколишнього середовища. Встановлено, що реалізація технологій захисту навколишнього середовища вимагає від підприємства екологізації його діяльності, тобто внесення певних системних екологічних коректив у всіх складових функціонування. Виділено етапи формування та запровадження технологій захисту навколишнього середовища (попередня оцінка можливості запровадження технологій захисту навколишнього середовища; розробка методів захисту компонентів довкілля на підприємстві; планування запровадження технологій захисту навколишнього середовища; реалізація планів та запровадження технологій захисту навколишнього середовища).
The article shows the role of management and marketing while introducing the environmental protection technologies. The interpretation of terms of management and marketing and their ecological component is given. The characteristics of the concept of ecological marketing as an integral system are determined. A functional model of management and marketing while introducing the environmental protection technologies has been formed. It was established that the implementation of environmental protection technologies requires of the company to ecologize its activities, that is, the introduction of certain system ecological adjustments in all components of functioning. The stages of formation and implementation of environmental protection technologies are included (preliminary assessment of the possibility of introducing environmental protection technologies; developing methods for protecting environmental components at the enterprise; planning for the introduction of environmental technologies; implementation of plans and implementation of environmental protection technologies).
Доказана роль менеджмента и маркетинга при внедрении технологий защиты окружающей среды. Приведены толкования терминов менеджмент и маркетинг, а также их экологическую составляющую. Определены характеристики концепции экологического маркетинга как целостной системы. Сформирована функциональная модель менеджмента и маркетинга при внедрении технологий защиты окружающей среды. Установлено, что реализация технологий защиты окружающей среды требует от предприятия экологизации его деятельности, то есть внесение определенных системных экологических корректив во всех составляющих функционирования. Выделены этапы формирования и внедрения технологий защиты окружающей среды (предварительная оценка возможности внедрения технологий защиты окружающей среды, разработка методов защиты компонентов окружающей среды на предприятии, планирование внедрения технологий защиты окружающей среды, реализация планов и внедрение технологий защиты окружающей среды).
 
Date 2017-12-07T08:41:08Z
2017-12-07T08:41:08Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Лесь А. В. Роль менеджменту та маркетингу при запровадженні технологій захисту навколишнього середовища / А. В. Лесь, А. В. Ращенко // Вісник ЖНАЕУ. – 2017. – № 1 (59), т. 2. – С. 165–171.
2518-7279
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8313
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет