Record Details

Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій у дистанційному та змішаному навчанні студентів гуманітарних спеціальностей

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій у дистанційному та змішаному навчанні студентів гуманітарних спеціальностей
 
Creator Горобець, С. М.
Горобець, О. В.
Горобец, С. Н.
Горобец, О. В.
Gorobets, S.
Gorobets, O.
 
Subject дистанційне навчання
змішане навчання
моделі змішаного навчання
LMS-платформи
дистанционное обучение
смешанное обучение
модели смешанного обучения
LMS-платформы
distance learning
blended learning
blended learning models
LMS-platform
 
Description В статті висвітлюється актуальна проблема впровадження дистанційного та змішаного навчання при підготовці студентів гуманітарних спеціальностей ВНЗ. Окреслено проблеми, переваги та недоліки використання таких форм навчання. Розглянуто основні моделі змішаного навчання. Наведено огляд найбільш поширених сучасних LMS-платформ для дистанційного навчання.
В статье освещается актуальная проблема внедрения дистанционного и смешанного обучения при подготовке студентов гуманитарных специальностей ВУЗов. Обозначены проблемы, преимущества и недостатки использования таких форм обучения. Рассмотрены основные модели смешанного обучения. Приведен обзор наиболее распространенных современныхLMS-платформ для дистанционного обучения.
The article highlights the actual problem of implementation of distance and blended learning in the process of professional training of the students of the Humanities. The problems, advantages and disadvantages ofusing such learning are outlined. The basic models of blended learning are considered. An overview of the most common modern LMS-platform for distance learning is done.
 
Date 2017-08-15T07:16:04Z
2017-08-15T07:16:04Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Горобець С. М. Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій у дистанційному та змішаному навчанні студентів гуманітарних спеціальностей / С. М. Горобець, О. В. Горобець // Нові технології навчання / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти. – 2016. – Вип. 89, ч. 2. – С. 85–90.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8156
 
Language uk
 
Publisher Інститут інноваційних технологій і змісту освіти