Формування математичної компетентності у майбутніх геодезистів
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Формування математичної компетентності у майбутніх геодезистів
|
|
Creator |
Гонгало, Н. В.
Honhalo, N. |
|
Subject |
компетентнісний підхід
інженерна освіта професійна компетентність математична грамотність практико-орієнтовані завдання міжпредметні зв’язки проблемно-орієнтовні задачі математична компетентність математична культура competence approach engineering education professional competence mathematical literacy practice-oriented tasks interdisciplinary communication problem-oriented tasks mathematical competence mathematical culture компетентностный подход инженерное образование профессиональная компетентность математическая грамотность практико-ориентированные задачи межпредметные связи проблемно-ориентированные задачи математическая компетентность математическая культура |
|
Description |
Розглядається значущість завдання формування математичної грамотності майбутніх фахівців інженерних спеціальностей як основної складової їх математичної компетентності. Проводиться уточнення змісту поняття математичної грамотності студентів інженерних спеціальностей. Розглядаються складові математичної грамотності. Визначається важлива роль міжпредметних зав’язків та розв’язування проблемно-орієнтовних задач під час вивчення вищої математики як засобу формування математичної компетентності. Наведено приклади формування компонентів математичної грамотності у процесі навчання аналітичній геометрії.
The article considers the importance of the formation of mathematical literacy of future specialists in the field of engineering as the main component of their mathematical competence. A clarification of the content of the notion of mathematical literacy to the students of engineering specialties and the components of mathematical literacy are considered. The article also determines the important role of interdisciplinary connections and solving of problem-indicative problems in the study of higher mathematics as a means of mathematical competence. The examples of formation of components of mathematical literacy in teaching analytical geometry. Рассматривается значимость задачи формирования математической грамотности будущих специалистов инженерных специальностей как основной составляющей их математической компетентности. Производится уточнение содержания понятия математической грамотности студентов инженерных специальностей. Рассматриваются составляющие математической грамотности. Определяется важная роль межпредметных связей и решения проблемно-ориентированных задач при изучение высшей математики как средства формирования математической компетентности. Приведены примеры формирования компонентов математической грамотности в процессе обучения аналитической геометрии. |
|
Date |
2017-06-19T12:04:08Z
2017-06-19T12:04:08Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гонгало Н. В. Формування математичної компетентності у майбутніх геодезистів / Н. В. Гонгало // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – 2016. – Вип. 47. – С. 142–147.
978-966-2337-01-3 2412-1142 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7929 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського; Планер
|
|