Интегрированные маркетинговые коммуникации и их влияние на поведение потребителей
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Интегрированные маркетинговые коммуникации и их влияние на поведение потребителей
|
|
Creator |
Шумская, Я. Д.
Шумська, Я. Д. Shumskaya, Ya. |
|
Subject |
интегрированные маркетинговые коммуникации
кластерный анализ метод k-средних рынок B2B выставочная деятельность інтегровані маркетингові комунікації кластерний аналіз метод k-середніх ринок В2В виставкова діяльність integrated marketing communications cluster analysis method k-medium B2B market exhibition activity |
|
Description |
В представленной статье проанализировано влияние интегрированных маркетинговых коммуникаций на поведение потребителей. При изучении проблемы была поставлена задача охарактеризовать современное состояние маркетинговых коммуникаций на ОАО «РМЗ», провести анкетирование потребителей по степени удовлетворенности маркетинговыми коммуникациями и на основе полученных данных выполнить кластерный анализ и метод k-средних, на основании чего дать характеристику выделенных сегментов.
У представленій статті проаналізовано вплив інтегрованих маркетингових комунікацій на поведінку споживачів. При вивченні проблеми було поставлено завдання охарактеризувати сучасний стан маркетингових комунікацій на ВАТ «РМЗ», провести анкетування споживачів за ступенем задоволеності маркетинговими комунікаціями і на основі отриманих даних виконати кластерний аналіз і метод k-середніх, на підставі чого дати характеристику виділених сегментів. In the present article analyzes the impact of integrated marketing communications in consumer behavior. In the study of the problem it was given the task to characterize the current state of marketing communications at OJSC «RMZ» conduct a survey on consumer satisfaction and marketing communications based on the received data to perform cluster analysis and k-means on the basis of which to characterize the isolated segments. |
|
Date |
2017-04-18T09:09:55Z
2017-04-18T09:09:55Z 2016 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Шумская Я. Д. Интегрированные маркетинговые коммуникации и их влияние на поведение потребителей / Я. Д. Шумская // Інтелектуальна економіка: глобальні тенденції та національні перспективи : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 26 трав. 2016 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2016. – С. 383–391.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7579 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|