Особливості економіко-математичного моделювання при прийнятті управлінських рішень на переробних підприємствах
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Особливості економіко-математичного моделювання при прийнятті управлінських рішень на переробних підприємствах
|
|
Creator |
Овдіюк, О. М.
Булуй, О. Г. Ovdiyuk, O. Buluy, O. Овдиюк, Е. Н. Булуй, А. Г. |
|
Subject |
економіко-математичне моделювання
управлінські рішення маркетинговий менеджмент маркетингові інвестиціі конкурентні переваги economic and mathematical modeling management decisions marketing management marketing investment competitive ability advantages экономико-математическое моделирование управленческие решения маркетинговый менеджмент маркетинговые инвестиции конкурентные преимущества |
|
Description |
Розкрито особливості та проблеми застосування економіко-математичного моделювання при прийнятті управлінських рішень на підприємстві. Розроблено теоретико-методичні засади та практичні рекомендації щодо процесу прийняття управлінського рішення із застосуванням економіко-математичного моделювання як інструменту управління господарським ризиком на переробних підприємствах. З метою підвищення ефективності прийняття управлінських рішень, запропоновано показник рентабельності маркетингових інвестицій на підприємстві. Розроблена маркетингова модель досягнення конкурентних переваг, із врахуванням сучасного етапу розвитку та стану ділової активності підприємств на основі застосування економіко-математичного програмування. Запропоновано механізм прийняття ефективних управлінських рішень у маркетинговому менеджменті з метою підвищення конкурентоспроможності переробних підприємства.
The article deals with the peculiarities and the problems of the economics and mathematical modeling use for management decision making at an enterprise. It develops the theoretical and methodical issues and practical recommendations for a decision making process with the use of economic and mathematical modeling as an instrument of economic risk control at the processing enterprises. The marker of the marketing investment profitableness at the enterprise is calculated to increase the management excision making effectiveness. The marketing model of gaining the competitive advantages and observing the modern stage and state of enterprises business activities at the basis of the use of economic and mathematical programming is developed. The article the ways of effective management decision making under the market conditions to increase the processing n enterprises competitive ability. Раскрыты особенности и проблемы применения экономико-математического моделирования при принятии управленческих решений на предприятии. Разработаны теоретико-методические основы и практические рекомендации относительно процесса принятия управленческого решения с применением экономико-математического моделирования как инструмента управления хозяйственным риском на перерабатывающих предприятия. С целью повышения эффективности принятия управленческих решений, предложен показатель рентабельности маркетинговых инвестиций на предприятии. Разработана маркетинговая модель достижения конкурентных преимуществ с учетом современного этапа развития и состояния деловой активности предприятий на основе применения экономико-математического программирования. Предложен механизм принятия эффективных управленческих решений в условиях риска, с целью повышения конкурентоспособности перерабатывающих предприятий. |
|
Date |
2017-01-23T16:35:02Z
2017-01-23T16:35:02Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Овдіюк О. М. Особливості економіко-математичного моделювання при прийнятті управлінських рішень на переробних підприємствах / О. М. Овдіюк, О. Г. Булуй // Вісник ЖНАЕУ. – 2016. – № 1 (54), т. 2. – С. 30–35.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/6351 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|