Основні етапи розвитку екологічного маркетингу в сільському господарстві
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Основні етапи розвитку екологічного маркетингу в сільському господарстві
|
|
Creator |
Ращенко, А. В.
Rashchenko, А. |
|
Subject |
менеджмент
маркетинг сільськогосподарські іновації management marketing agricultural innovation сельскохозяйственные инновации |
|
Description |
Викладено результати ретроспективного аналізу розвитку екологічного маркетингу в сільському господарстві. Визначено основні передумови виникнення концепції екологічного маркетингу. Обґрунтовано необхідність та доцільність впровадження екологічного маркетингу в діяльність сільськогосподарських підприємств з метою їх успішного розвитку та функціонування.
The paper presents the retrospective analysis of the development of environmental marketing in agriculture. The author determines main prerequisites for the arising of environmental marketing concept. She also substantiates the necessity and expediency of implementing environmental marketing at farm enterprises with the aim of their successful development and functioning. Изложены результаты ретроспективного анализа развития экологического маркетинга в сельском хозяйстве. Определены основные предпосылки возникновения концепции экологического маркетинга. Обоснована необходимость и целесообразность внедрения экологического маркетинга в деятельность сельскохозяйственных предприятий с целью их успешного развития и функционирования. |
|
Date |
2016-11-14T11:53:55Z
2016-11-14T11:53:55Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ращенко А. В. Основні етапи розвитку екологічного маркетингу в сільському господарстві / А. В. Ращенко // Вісник ЖНАЕУ. – 2010. – № 1 (26), т. 2. – С. 341–348.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5972 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|