Особливості товарної політики агросервісних підприємств в контексті імплементації стратегічних рішень
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Особливості товарної політики агросервісних підприємств в контексті імплементації стратегічних рішень
|
|
Creator |
Степаненко, Н. І.
Stepanenko, N. Степаненко, Н. И. |
|
Subject |
агросервіс
маркетинг агросервісні послуги agroservice marketing agroservice services агросервис агросервисные услуги |
|
Description |
Проаналізовано сучасний рівень та тенденції розвитку підприємств агросервісу, сформульовано характеристику потреби в агросервісних послугах. Розроблено структурний профіль ринку агросервісних послуг, визначено ключові проблеми адаптації обслуговуючих підприємств до ринкових умов функціонування.
The contemporary level and tendencies of agroservice enterprise development have been analyzed, the needs in agroservice have been formulated. The structure of agroservice market has been developed, the key problems of service enterprises adaptation to market conditions of functioning have been determined. Проанализировано современное состояние и тенденции развития предприятий агросервиса, сформулирована характеристика потребности в агросервисных услугах. Разработан структурный профиль рынка агросервисных услуг, определены ключевые проблемы адаптации обслуживающих предприятий к рыночным условиям функционирования. |
|
Date |
2016-11-10T14:00:08Z
2016-11-10T14:00:08Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Степаненко Н. І. Особливості товарної політики агросервісних підприємств в контексті імплементації стратегічних рішень / Н. І. Степаненко // Вісник ЖНАЕУ. – 2010. – № 1 (26), т. 2. – С. 57–67.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5940 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|