Маркетингові аспекти управління підприємствами харчової промисловості
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Маркетингові аспекти управління підприємствами харчової промисловості
|
|
Creator |
Кравчук, І. А.
Kravchuk, I. Кравчук, И. А. |
|
Subject |
маркетинг
харчова промисловість маркетинговий підхід marketing food processing marketing approach пищевая промышленность маркетинговый подход |
|
Description |
Проаналізовано особливості управління підприємствами харчової промисловості на основі використання маркетингових підходів. Визначено основні проблеми маркетинговоорієнтованого управління в агропродовольчій сфері. Запропоновано шляхи впровадження комплексу маркетингу в управління підприємствами харчової промисловості.
Features of management of the food industry by the enterprises are analysed on the basis of use of marketing approaches. The basic problems of the market oriented management in agro-food sphere are indicated. Ways of introduction of marketing complex to management of the enterprises of the food industry are offered. Проанализированы особенности управления предприятиями пищевой промышленности на основе использования маркетинговых подходов. Обозначены основные проблемы маркетинговоориентированного управления в агропродовольственной сфере. Предложены пути внедрения маркетингового комплекса в управлении предприятиями пищевой промышленности. |
|
Date |
2016-11-10T13:41:35Z
2016-11-10T13:41:35Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кравчук І. А. Маркетингові аспекти управління підприємствами харчової промисловості / І. А. Кравчук // Вісник ЖНАЕУ. – 2010. – № 1 (26), т. 2. – С. 48–57.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5939 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|