Передумови формування ефективного маркетингового управління виробництвом органічної агропродовольчої продукції
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Передумови формування ефективного маркетингового управління виробництвом органічної агропродовольчої продукції
|
|
Creator |
Савчук, В. А.
Savchuk, V. |
|
Subject |
органічна продукція
органічне виробництво маркетингове управління |
|
Description |
Сучасний стан розвитку соціально-економічних процесів вимагає підвищення рівня продовольчої безпеки держави і, особливо, забезпечення населення високоякісними, екологічно безпечними продуктами харчування вітчизняного виробництва. Водночас сільськогосподарські товаровиробники у своєму прагненні постійно нарощувати обсяги виробництва використовують інтенсивні технології землеробства на базі хімізації, що призводить до значної деградації грунтового покриву, порушення екологічної рівноваги агроекосистем, забруднення агропродовольчої продукції радіонуклідами, важкими металами, пестицидами тощо. Тому в Україні постає стратегічне завдання нарощування обсягів виробництва органічної продукції для задоволення власних потреб при одночасному виході на міжнародні продовольчі ринки.
|
|
Date |
2016-09-27T10:54:11Z
2016-09-27T10:54:11Z 2015 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Савчук В. А. Передумови формування ефективного маркетингового управління виробництвом органічної агропродовольчої продукції / В. А. Савчук // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2015. – С. 305–309.
978-966-655-759-2 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5575 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет; Полісся
|
|