Record Details

Передумови формування ефективного маркетингового управління виробництвом органічної агропродовольчої продукції

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Передумови формування ефективного маркетингового управління виробництвом органічної агропродовольчої продукції
 
Creator Савчук, В. А.
Savchuk, V.
 
Subject органічна продукція
органічне виробництво
маркетингове управління
 
Description Сучасний стан розвитку соціально-економічних процесів вимагає підвищення рівня продовольчої безпеки держави і, особливо, забезпечення населення високоякісними, екологічно безпечними продуктами харчування вітчизняного виробництва. Водночас сільськогосподарські товаровиробники у своєму прагненні постійно нарощувати обсяги виробництва використовують інтенсивні технології землеробства на базі хімізації, що призводить до значної деградації грунтового покриву, порушення екологічної рівноваги агроекосистем, забруднення агропродовольчої продукції радіонуклідами, важкими металами, пестицидами тощо. Тому в Україні постає стратегічне завдання нарощування обсягів виробництва органічної продукції для задоволення власних потреб при одночасному виході на міжнародні продовольчі ринки.
 
Date 2016-09-27T10:54:11Z
2016-09-27T10:54:11Z
2015
 
Type Conference materials
 
Identifier Савчук В. А. Передумови формування ефективного маркетингового управління виробництвом органічної агропродовольчої продукції / В. А. Савчук // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2015. – С. 305–309.
978-966-655-759-2
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5575
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет; Полісся