Співтворчість споживачів як джерело вартості органічних брендів
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Співтворчість споживачів як джерело вартості органічних брендів
|
|
Creator |
Нігматова, О. С.
|
|
Subject |
екологічна етика
теорія менеджменту джерело вартості |
|
Description |
За думкою Карла Маркса, капітал це «<...> ім’я для функції експлуатації чужої праці» [7, с. 488]. З цієї точки зору, бренд є формою капіталу, оскільки головним джерелом експлуатації є чужа, автономна, повністю неоплачена праця споживача, що формує свій стиль життя, цінності відповідно до образу і цінностей бренду. Це, у свою чергу, створює відповідну купівельну поведінку з боку споживача і стійку можливість реалізації додаткової вартості з боку бренду.
|
|
Date |
2016-09-23T13:58:37Z
2016-09-23T13:58:37Z 2015 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Нігматова О. С. Співтворчість споживачів як джерело вартості органічних брендів / О. С. Нігматова // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2015. – С. 167–170.
978-966-655-759-2 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5528 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет; Полісся
|
|