Record Details

Співтворчість споживачів як джерело вартості органічних брендів

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Співтворчість споживачів як джерело вартості органічних брендів
 
Creator Нігматова, О. С.
 
Subject екологічна етика
теорія менеджменту
джерело вартості
 
Description За думкою Карла Маркса, капітал це «<...> ім’я для функції експлуатації чужої праці» [7, с. 488]. З цієї точки зору, бренд є формою капіталу, оскільки головним джерелом експлуатації є чужа, автономна, повністю неоплачена праця споживача, що формує свій стиль життя, цінності відповідно до образу і цінностей бренду. Це, у свою чергу, створює відповідну купівельну поведінку з боку споживача і стійку можливість реалізації додаткової вартості з боку бренду.
 
Date 2016-09-23T13:58:37Z
2016-09-23T13:58:37Z
2015
 
Type Conference materials
 
Identifier Нігматова О. С. Співтворчість споживачів як джерело вартості органічних брендів / О. С. Нігматова // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2015. – С. 167–170.
978-966-655-759-2
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5528
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет; Полісся