Маркетингові аспекти дослідження щодо екологічно безпечної продукції
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Маркетингові аспекти дослідження щодо екологічно безпечної продукції
|
|
Creator |
Орлова, В. М.
|
|
Subject |
органічна продукція
брендинг продукції екологічна продукція |
|
Description |
Актуальність проблем екології, здоров'я нації та популяризація здорового способу життя мотивує населення до екологічного споживання, при якому перевага віддається екологічно безпечної продукції. Для визначення рівня обізнаності та вивчення ставлення споживачів до екологічно безпечної продукції було проведено соціологічне опитування жителів м. Дніпропетровська методом анкетування. |
|
Date |
2016-09-28T08:10:37Z
2016-09-28T08:10:37Z 2015 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Орлова В. М. Маркетингові аспекти дослідження щодо екологічно безпечної продукції / В. М. Орлова // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2015. – С. 275–279.
978-966-655-759-2 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5585 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет; Полісся
|
|