Інституційний механізм формування пропозиції органічної продукції
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Інституційний механізм формування пропозиції органічної продукції
|
|
Creator |
Гуцаленко, О. О.
|
|
Subject |
інституції
пропозиції органічної продукції PEST-аналіз STEEPLE-аналіз інститути ринку органічної продукції |
|
Description |
Формування та стійке ефективне функціонування ринку органічної продукції залежить від розвитку якісних формальних та неформальних інститутів та інституцій, які в змозі забезпечити прозорі правила гри для товаровиробників, що матиме стимулюючі важелі для підвищення їх рівня виробничої діяльності. Так, О.Г. Шпикуляк виділяє два основних напрями формування ринку – економічний, який виражається через економіко-функціональні механізми, та інституціональний, що поєднує в собі ринкові та державні інститути.
|
|
Date |
2016-08-31T05:50:14Z
2016-08-31T05:50:14Z 2015 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Гуцаленко О. О. Інституційний механізм формування пропозиції органічної продукції / О. О. Гуцаленко // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2015. – С. 117–121.
978-966-655-759-2 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5340 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет; Полісся
|
|