Проблема визначення вартості бренду органічної продукції в контексті розвитку трудової теорії вартості бренду
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Проблема визначення вартості бренду органічної продукції в контексті розвитку трудової теорії вартості бренду
|
|
Creator |
Нігматова, Е. С.
|
|
Subject |
трудова теорія вартості бренду
дискусія теоретики трудової теорії вартості бренду органічна продукція визначення вартості бренду споживач |
|
Description |
У даних тезах пропонується аналіз дискусії сучасних теоретиків трудової теорії вартості бренду, а саме Крістіана Фукса, Адама Арвідссона та Едварда Комора, а також можливі імплікації цієї дискусії для визначення вартості бренду органічної продукції.
|
|
Date |
2016-08-18T10:37:34Z
2016-08-18T10:37:34Z 2016 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Нігматова Е. С. Проблема визначення вартості бренду органічної продукції в контексті розвитку трудової теорії вартості бренду / Е. С. Нігматова // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. IV Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : О. О. Євенок, 2016. – С. 531–535.
978-617-7265-64-0 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5315 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет; О. О. Євенок
|
|