Record Details

Проблема визначення вартості бренду органічної продукції в контексті розвитку трудової теорії вартості бренду

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Проблема визначення вартості бренду органічної продукції в контексті розвитку трудової теорії вартості бренду
 
Creator Нігматова, Е. С.
 
Subject трудова теорія вартості бренду
дискусія
теоретики трудової теорії вартості бренду
органічна продукція
визначення вартості бренду
споживач
 
Description У даних тезах пропонується аналіз дискусії сучасних теоретиків трудової теорії вартості бренду, а саме Крістіана Фукса, Адама Арвідссона та Едварда Комора, а також можливі імплікації цієї дискусії для визначення вартості бренду органічної продукції.
 
Date 2016-08-18T10:37:34Z
2016-08-18T10:37:34Z
2016
 
Type Conference materials
 
Identifier Нігматова Е. С. Проблема визначення вартості бренду органічної продукції в контексті розвитку трудової теорії вартості бренду / Е. С. Нігматова // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. IV Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : О. О. Євенок, 2016. – С. 531–535.
978-617-7265-64-0
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5315
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет; О. О. Євенок