Стратегічна карта бізнесу органічного підприємства: маркетинговий кейс
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Стратегічна карта бізнесу органічного підприємства: маркетинговий кейс
|
|
Creator |
Степаненко, Н. І.
Stepanenko, N. |
|
Subject |
органічне підприємство
теорія «маркетингових війн» стратегічна карта бізнесу органічне виробництво молокопродукції компанія «Органік Мілк» стартап споживач ринок органічних молочних продуктів інновації конкурентна стратегія розвитку |
|
Description |
Формуванню стратегічної карти бізнесу як елементу процесу цілепокладання компанії передує розробка та обґрунтування ініціації стартапу, аналітика внутрішнього і зовнішнього середовища компанії, а також ідентифікація пріоритетів її розвитку. Похідними стратегічної карти бізнесу є програми досягнення зазначеного рівня розвитку компанії, декомпозиція задач на рівні керівників підрозділів, формування підсумкових бюджетів і балансування бюджетів, планів, цілей. Стратегічна карта як інструмент візуалізації планування діяльності організації на період не менше року відображає заходи, а також базові показники щодо розвитку персоналу, внутрішніх бізнес-процесів, клієнтів і фінансів.
|
|
Date |
2016-08-18T10:32:25Z
2016-08-18T10:32:25Z 2016 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Степаненко Н. І. Стратегічна карта бізнесу органічного підприємства: маркетинговий кейс / Н. І. Степаненко // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. IV Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : О. О. Євенок, 2016. – С. 525–531.
978-617-7265-64-0 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5314 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет; О. О. Євенок
|
|