Record Details

Стратегічна карта бізнесу органічного підприємства: маркетинговий кейс

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Стратегічна карта бізнесу органічного підприємства: маркетинговий кейс
 
Creator Степаненко, Н. І.
Stepanenko, N.
 
Subject органічне підприємство
теорія «маркетингових війн»
стратегічна карта бізнесу
органічне виробництво молокопродукції
компанія «Органік Мілк»
стартап
споживач
ринок органічних молочних продуктів
інновації
конкурентна стратегія розвитку
 
Description Формуванню стратегічної карти бізнесу як елементу процесу цілепокладання компанії передує розробка та обґрунтування ініціації стартапу, аналітика внутрішнього і зовнішнього середовища компанії, а також ідентифікація пріоритетів її розвитку. Похідними стратегічної карти бізнесу є програми досягнення зазначеного рівня розвитку компанії, декомпозиція задач на рівні керівників підрозділів, формування підсумкових бюджетів і балансування бюджетів, планів, цілей. Стратегічна карта як інструмент візуалізації планування діяльності організації на період не менше року відображає заходи, а також базові показники щодо розвитку персоналу, внутрішніх бізнес-процесів, клієнтів і фінансів.
 
Date 2016-08-18T10:32:25Z
2016-08-18T10:32:25Z
2016
 
Type Conference materials
 
Identifier Степаненко Н. І. Стратегічна карта бізнесу органічного підприємства: маркетинговий кейс / Н. І. Степаненко // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. IV Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : О. О. Євенок, 2016. – С. 525–531.
978-617-7265-64-0
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5314
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет; О. О. Євенок