Маркетингові аспекти функціонування ринку органічної продукції
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Маркетингові аспекти функціонування ринку органічної продукції
|
|
Creator |
Волкова, І. М.
Volkova, I. |
|
Subject |
сегмент
екологічний маркетинг органічна продукція ринок органічної продукції |
|
Description |
Органічне сільськогосподарське виробництво є безумовним трендом сучасного етапу розвитку та функціонування аграрного сектора економік переважної більшості країн світу. Усвідомлення необхідності зміни системи ведення інтенсивного сільського господарства з використанням синтетичних добрив, отрутохімікатів, антибіотиків та перші кроки в напрямі екологізації виробництва в країнах Західної Європи були здійснені ще у 80-х рр. ХХ ст. З того часу розпочалося динамічне зростання світового ринку органічної продукції. |
|
Date |
2016-08-17T10:53:26Z
2016-08-17T10:53:26Z 2016 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Волкова І. М. Маркетингові аспекти функціонування ринку органічної продукції / І. М. Волкова // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. IV Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : О. О. Євенок, 2016. – С. 494–496.
978-617-7265-64-0 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5304 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет; О. О. Євенок
|
|