Record Details

Маркетингові аспекти функціонування ринку органічної продукції

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Маркетингові аспекти функціонування ринку органічної продукції
 
Creator Волкова, І. М.
Volkova, I.
 
Subject сегмент
екологічний маркетинг
органічна продукція
ринок органічної продукції
 
Description Органічне сільськогосподарське виробництво є безумовним трендом сучасного етапу розвитку та функціонування аграрного сектора економік переважної більшості країн світу. Усвідомлення необхідності зміни системи ведення інтенсивного сільського
господарства з використанням синтетичних добрив, отрутохімікатів, антибіотиків та перші кроки в напрямі екологізації виробництва в країнах Західної Європи були здійснені ще у 80-х рр. ХХ ст. З того часу розпочалося динамічне зростання світового ринку органічної продукції.
 
Date 2016-08-17T10:53:26Z
2016-08-17T10:53:26Z
2016
 
Type Conference materials
 
Identifier Волкова І. М. Маркетингові аспекти функціонування ринку органічної продукції / І. М. Волкова // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. IV Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : О. О. Євенок, 2016. – С. 494–496.
978-617-7265-64-0
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5304
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет; О. О. Євенок