Маркетинговий аудит та інституційне забезпечення у системі просування органічної продукції українських товаровиробників
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Маркетинговий аудит та інституційне забезпечення у системі просування органічної продукції українських товаровиробників
|
|
Creator |
Андрєєва, Н. М.
Зіньковська, Д. В. |
|
Subject |
органічний рух
експорт модернізація продовольча безпека |
|
Description |
Сучасна економіка характеризується посиленням ролі у виробництві процесів інформатизації та соціалізації, а також екологізації. Особливо сильний вплив на споживачів, а відповідно й на ринок, має екологізація, яка відображається у збільшенні інтересу до органічної продукції та її споживання.
|
|
Date |
2016-08-17T08:47:52Z
2016-08-17T08:47:52Z 2016 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Андрєєва Н. М. Маркетинговий аудит та інституційне забезпечення у системі просування органічної продукції українських товаровиробників / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. IV Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : О. О. Євенок, 2016. – С. 347–351.
978-617-7265-64-0 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5293 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет; О. О. Євенок
|
|