Record Details

Маркетинговий механізм виробництва та збуту органічної продукції

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Маркетинговий механізм виробництва та збуту органічної продукції
 
Creator Білоткач, І. А.
 
Subject збут органічної продукції
підтримання родючості ґрунту
протиерозійні заходи
план сівозміни
посадковий матеріал
шкідники
 
Description Гострі проблеми сучасності, що були спричинені техногенним навантаженням та збільшенням кількості мешканців нашої планети, проблеми недоїдання і голоду поглиблюються хворобами і смертністю, у тому числі з причин вживання неякісних продуктів. Водночас на Землі достатньо ресурсів, розроблені рішення і технології, які дають можливість назавжди покінчити з цими явищами. Але не завжди, з різних причин, напрацювання вчених ефективно впроваджуються у практичну діяльність.
 
Date 2016-08-17T07:08:23Z
2016-08-17T07:08:23Z
2015
 
Type Conference materials
 
Identifier Білоткач І. А. Маркетинговий механізм виробництва та збуту органічної продукції / І. А. Білоткач // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2015. – С. 84–88.
978-966-655-759-2
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5287
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет; Полісся