Маркетинговий механізм виробництва та збуту органічної продукції
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Маркетинговий механізм виробництва та збуту органічної продукції
|
|
Creator |
Білоткач, І. А.
|
|
Subject |
збут органічної продукції
підтримання родючості ґрунту протиерозійні заходи план сівозміни посадковий матеріал шкідники |
|
Description |
Гострі проблеми сучасності, що були спричинені техногенним навантаженням та збільшенням кількості мешканців нашої планети, проблеми недоїдання і голоду поглиблюються хворобами і смертністю, у тому числі з причин вживання неякісних продуктів. Водночас на Землі достатньо ресурсів, розроблені рішення і технології, які дають можливість назавжди покінчити з цими явищами. Але не завжди, з різних причин, напрацювання вчених ефективно впроваджуються у практичну діяльність.
|
|
Date |
2016-08-17T07:08:23Z
2016-08-17T07:08:23Z 2015 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Білоткач І. А. Маркетинговий механізм виробництва та збуту органічної продукції / І. А. Білоткач // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2015. – С. 84–88.
978-966-655-759-2 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5287 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет; Полісся
|
|