Record Details

Використання маркетингового потенціалу підприємств харчової промисловості

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Використання маркетингового потенціалу підприємств харчової промисловості
 
Creator Кравчук, І. А.
Кравчук, И. А.
Kravchuk, I.
 
Subject харчова промисловість
маркетинг
підприємство
пищевая промышленность
предприятие
food industry
marketing
enterprise
 
Description Проаналізовано сучасний стан використання маркетингового потенціалу підприємств харчової промисловості. Визначено основні передумови розвитку маркетингового потенціалу підприємств на засадах функціонального маркетингового управління виробничим, фінансовим, кадровим, технологічним потенціалами. Оцінено динаміку й тенденції розвитку процесів використання маркетингового потенціалу на підприємствах.
Проанализировано состояние формирования маркетингового потенциала предприятий агробизнеса. Определены основные предпосылки координации маркетингового потенциала предприятий пищевой промышленности на основе функционального маркетингового управления производственным, финансовым, кадровым, технологическим потенциалами.
The paper analyzes the state of formiry the marketing potentials of agribusiness enterprises. The author determines the main prerequisites of coordinatiy the marketing potentials of food industry enterprises on the basis of functional marketing management of the production, financial, labour and technological potentials.
 
Date 2016-07-26T07:28:44Z
2016-07-26T07:28:44Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Кравчук І. А. Використання маркетингового потенціалу підприємств харчової промисловості / І. А. Кравчук // Вісник ЖНАЕУ. – 2010. − № 2 (27), т. 2. − С. 141−147.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5068
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет