Використання маркетингового потенціалу підприємств харчової промисловості
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Використання маркетингового потенціалу підприємств харчової промисловості
|
|
Creator |
Кравчук, І. А.
Кравчук, И. А. Kravchuk, I. |
|
Subject |
харчова промисловість
маркетинг підприємство пищевая промышленность предприятие food industry marketing enterprise |
|
Description |
Проаналізовано сучасний стан використання маркетингового потенціалу підприємств харчової промисловості. Визначено основні передумови розвитку маркетингового потенціалу підприємств на засадах функціонального маркетингового управління виробничим, фінансовим, кадровим, технологічним потенціалами. Оцінено динаміку й тенденції розвитку процесів використання маркетингового потенціалу на підприємствах.
Проанализировано состояние формирования маркетингового потенциала предприятий агробизнеса. Определены основные предпосылки координации маркетингового потенциала предприятий пищевой промышленности на основе функционального маркетингового управления производственным, финансовым, кадровым, технологическим потенциалами. The paper analyzes the state of formiry the marketing potentials of agribusiness enterprises. The author determines the main prerequisites of coordinatiy the marketing potentials of food industry enterprises on the basis of functional marketing management of the production, financial, labour and technological potentials. |
|
Date |
2016-07-26T07:28:44Z
2016-07-26T07:28:44Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кравчук І. А. Використання маркетингового потенціалу підприємств харчової промисловості / І. А. Кравчук // Вісник ЖНАЕУ. – 2010. − № 2 (27), т. 2. − С. 141−147.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5068 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|