Record Details

Адаптація комплексу маркетингу аграрних підприємств для трансакцій на промисловому ринку

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Адаптація комплексу маркетингу аграрних підприємств для трансакцій на промисловому ринку
 
Creator Власенко, О. П.
Власенко, Е. П.
Vlasenko, O.
 
Subject товаровиробник
трансакція
маркетинг аграрних підприємств
товаропроизводитель
трансакция
маркетинг аграрных предприятий
commodity
transaction
marketing of agricultural enterprises
 
Description Обумовлено значення сільськогосподарського товаровиробника як учасника промислового ринку. Представлено результати досліджень рівнів виконання домовленостей контрагентами аграріїв та проведення сільгоспвиробниками заходів щодо підвищення ефективності трансакцій на промисловому ринку. Обґрунтовано необхідність адаптації комплексу маркетингу аграрних підприємств з метою забезпечення паритетних умов контрактації для всіх учасників ринку.
Обосновано значение сельскохозяйственного товаропроизводителя как участника промышленного рынка. Представлены результаты исследований уровней выполнения договоренностей контрагентами аграриев и проведения сельхозпроизводителями мероприятий по повышению эффективности трансакций на промышленном рынке. Доказана необходимость адаптации комплекса маркетинга аграрных предприятий к условиям промышленного рынка с целью обеспечения паритетных условий контрактации для всех участников.
The author has substantiated the importance of the agricultural producer as a participant of the industrial market. She also presents the results of the study of how fully agrarian contractors are carrying out their agreements as well as how farm producers are taking measures aimed at more efficient transactions on the industrial market. The author has proved the necessity of adapting the marketing complex of agrarian enterprises to the conditions of the industrial market with the purpose of ensuring parity conditions for all contracting participants.
 
Date 2016-07-28T06:47:55Z
2016-07-28T06:47:55Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Власенко О. П. Адаптація комплексу маркетингу аграрних підприємств для трансакцій на промисловому ринку / О. П. Власенко // Вісник ЖНАЕУ. − 2010. − № 2 (27), т. 2. − С. 135−141.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5117
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет