Адаптація комплексу маркетингу аграрних підприємств для трансакцій на промисловому ринку
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Адаптація комплексу маркетингу аграрних підприємств для трансакцій на промисловому ринку
|
|
Creator |
Власенко, О. П.
Власенко, Е. П. Vlasenko, O. |
|
Subject |
товаровиробник
трансакція маркетинг аграрних підприємств товаропроизводитель трансакция маркетинг аграрных предприятий commodity transaction marketing of agricultural enterprises |
|
Description |
Обумовлено значення сільськогосподарського товаровиробника як учасника промислового ринку. Представлено результати досліджень рівнів виконання домовленостей контрагентами аграріїв та проведення сільгоспвиробниками заходів щодо підвищення ефективності трансакцій на промисловому ринку. Обґрунтовано необхідність адаптації комплексу маркетингу аграрних підприємств з метою забезпечення паритетних умов контрактації для всіх учасників ринку.
Обосновано значение сельскохозяйственного товаропроизводителя как участника промышленного рынка. Представлены результаты исследований уровней выполнения договоренностей контрагентами аграриев и проведения сельхозпроизводителями мероприятий по повышению эффективности трансакций на промышленном рынке. Доказана необходимость адаптации комплекса маркетинга аграрных предприятий к условиям промышленного рынка с целью обеспечения паритетных условий контрактации для всех участников. The author has substantiated the importance of the agricultural producer as a participant of the industrial market. She also presents the results of the study of how fully agrarian contractors are carrying out their agreements as well as how farm producers are taking measures aimed at more efficient transactions on the industrial market. The author has proved the necessity of adapting the marketing complex of agrarian enterprises to the conditions of the industrial market with the purpose of ensuring parity conditions for all contracting participants. |
|
Date |
2016-07-28T06:47:55Z
2016-07-28T06:47:55Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Власенко О. П. Адаптація комплексу маркетингу аграрних підприємств для трансакцій на промисловому ринку / О. П. Власенко // Вісник ЖНАЕУ. − 2010. − № 2 (27), т. 2. − С. 135−141.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5117 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|