Record Details

Маркетингові дослідження як основа для формування товарної політики агросервісних підприємств

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Маркетингові дослідження як основа для формування товарної політики агросервісних підприємств
 
Creator Степаненко, Н. І.
Степаненко, Н. И.
Stepanenko, N.
 
Subject маркетингові дослідження
товарна політика
підприємство
рыночные отношения
товарная политика
предприятие
market relations
product policy
company
 
Description Визначено роль і місце маркетингових досліджень у формуванні товарної політики агросервісних підприємств. Проаналізовано сучасний рівень та тенденції розвитку підприємств агросервісу, сформульовано характеристику системи їх маркетингових досліджень. У результаті соціологічного дослідження виявлено особливості застосування агросервісними підприємствами маркетингових досліджень.
Определены роль и место маркетинговых исследований в формировании товарной политики агросервисных предприятий. Проанализирован современный уровень и тенденции развития предприятий агросервиса, сформулирована характеристика системы их маркетинговых исследований. В результате социологического исследования выявлены особенности применения агросервисными предприятиями маркетинговых исследований.
The paper determines the role and place of marketing investigations in agroservice enterprises product policy formation. It also analyses up-to-date level and tendencies of agroservice enterprises development. The characteristics of the systems given and their marketing investigations have been determined. At the result of socialogical investigations the peculiaritievs of the use of marketing investigations by the agroservice enterprises have been discovered.
 
Date 2016-07-28T08:37:49Z
2016-07-28T08:37:49Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Степаненко Н. І. Маркетингові дослідження як основа для формування товарної політики агросервісних підприємств / Н. І. Степаненко // Вісник ЖНАЕУ. − 2010. − № 2 (27), т. 2. − С. 127−135.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5124
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет